Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Αντιμετωπίζοντας την ανορεξία


«Μια σοβαρή συναισθηματική αναταραχή είχε ως αποτέλεσμα να προσβληθώ από νευρική ανορεξία, θέτοντας τη ζωή μου σε κίνδυνο για 18 μήνες.  Το βάρος μου έπεσε στα 36 κιλά. Η ελλιπής έως ανύπαρκτη επιθυμία μου για φαγητό είχε ως αποτέλεσμα να χάσω τα μαλλιά μου, τα νύχια μου αλλά και την αξιοπρέπειά μου. Αν και έκανα ενέσεις βιταμινών,  φαινόταν ότι δεν βοηθούσαν ιδιαίτερα. Συνέχιζα να νιώθω αδύναμη χωρίς καμία  επιθυμία για φαγητό. Μια μέρα πήρα μια τοπική εφημερίδα και έτυχε να δω μια διαφήμιση.  Όταν ζήτησα περισσότερες πληροφορίες, ο Allan και η Marilyn Sudholz με κάλεσαν σε μια συνάντηση της Herbalife. Αποφάσισα να πάω. Εντυπωσιάστηκα με όλα αυτά που άκουσα και ήμουν πρόθυμη να δοκιμάσω τα προϊόντα.  Άρχισα να πίνω το Πρωτεϊνούχο Ρόφημα Formula 1 της Herbalife μέχρι και 10 φορές την ημέρα. Για πρώτη φορά μετά από μήνες ένιωσα ζωτικότητα και επιθυμία να τρέφομαι με στερεή τροφή. Άρχισα σιγά σιγά να γευματίζω τακτικά μέσα στην ημέρα τελειώνοντας πάντα τα γεύματα μου με ένα Πρωτεϊνούχο Ρόφημα. Tα προϊόντα άλλαξαν τη ζωή μου. Μέσα στους 4 πρώτους μήνες πήρα περίπου 7 κιλά. Τα μαλλιά μου και τα νύχια μου άρχισε να φυτρώνουν και πάλι και το σώμα μου άρχισε να αποκτάει ενέργεια. Κατά την διάρκεια του χρόνου έπαιρνα συνεχώς βάρος μέχρι που έφτασα στο στόχο μου…56 κιλά. Σήμερα νιώθω εξαιρετικά και φυσικά συνεχίζω να χρησιμοποιώ αυτά τα καταπληκτικά προϊόντα σε καθημερινή βάση. Ο αυτοσεβασμός και η εμπιστοσύνη στον εαυτό μου έχουν επιστρέψει για τα καλά. Το ευτυχέστερο γεγονός ήταν η απόκτηση ενός παιδιού που φυσικά όσο υπέφερα από νευρική ανορεξία δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί. Η Herbalife είναι η ζωή μου. Με βοήθησε να γίνω αυτό που είμαι σήμερα και γι αυτό θα είμαι πάντα ευγνώμων.  Σας ευχαριστώ, Marilyn, Allan και  Mark Hughes. (Jolanta Kursak of Wasmec, Belgium).



Η ανορεξία και ειδικά η νευρική ανορεξία είναι μια σοβαρή διατροφική διαταραχή που επηρεάζει άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών. Είναι ικανή να βλάψει την υγεία αλλά και να απειλήσει τη ζωή. Υπάρχει ένα ατέρμονο κυνήγι για την απώλεια κιλών το οποίο όμως φτάνει στα άκρα.

Η ομάδα του blog σαφώς και δεν είναι αρμόδια για να μιλήσει για τη ανορεξία ή ακόμα περισσότερο για τη νευρική ανορεξία.  Είναι όμως σε θέση να  παράσχει υποστήριξη και βοήθεια αφού έχει στη διάθεσή του προϊόντα της Herbalife τα οποία ενισχύουν την υγεία, αναπλάθουν τον άπαχο ιστό, προσδίδουν ενέργεια, ήσυχο ύπνο.  Έχουν βοηθήσει και υποστηρίξει ανθρώπους που πάσχουν από ανορεξία να επιτύχουν ένα υγιές και όμορφο σώμα που πάντα ονειρεύονταν αλλά και να πάρουν πίσω τις στιγμές ευτυχίας που για λίγο έχασαν.  

Για να δείτε τα προτεινόμενα προϊόντα, επισκεφθείτε  τη στήλη «Προϊόντα Βασικής Διατροφής». Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας …

Επισημαίνουμε ότι τα προϊόντα της Herbalife  δεν υποκαθιστούν τα φάρμακα σε καμία περίπτωση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου